Uczniowie z naszej szkoły, z klas 0-3 od października do grudnia brali udział w ogólnopolskim konkursie „Owocki.com.pl”
Celem konkursu było:
1) propagowanie zdrowego odżywiania oraz trwała zmiana nawyków żywieniowych wśród dzieci uczęszczających do klas 0-3
2) rozwój umiejętności plastycznych oraz wiedzy o owocach i warzywach wśród dzieci.
Kreatywne ferie już za nami, uczniowie klas I-VI przez całe dwa tygodnie mieli możliwość skorzystania z ciekawej oferty zajęć przygotowanych wspólnie przez filię biblioteczną MGOK-u oraz Publiczną Szkołę Podstawową w Suchej.
W tym roku zaproponowaliśmy uczestnikom udział w zajęciach taneczno –muzycznych, czytelniczych, z kreatywności, komputerowych w ramach programu „Bezpiecznie Tu i Tam.” Zajęcia prowadzili nauczyciele PSP w Suchej, p. Edyta Mróz, p. Monika Zielińska, p. Karolina Opiłowska, bibliotekarz MGOK p. Kamila Falkowska oraz p. Sylwester Falkowski - instruktor tańca.
27 lutego - będziemy obchodzić Dzień Niedźwiedzia Polarnego zapraszam więc do biblioteki na zajęcia związane z tym przesympatycznym, lecz groźnym, ssakiem. Dowiecie się co niosą ze sobą zmiany klimatyczne, sprawdzicie swoją wiedzę o niedźwiedziach polarnych, wykonacie wspaniałe prace plastyczne.
Informujemy, iż Publiczna Szkoła Podstawowa w Suchej przystąpiła do Programu „Szkolny Klub Sportowy”. Program jest skierowany do uczniów szkół bez względu na wiek, płeć oraz sprawność fizyczną. Program ma na celu umożliwienie podejmowania dodatkowej aktywności fizycznej realizowanej w formie zajęć sportowych i rekreacyjnych pod opieką nauczyciela prowadzącego zajęcia wychowania fizycznego w danej szkole.
1. Celem programu jest:
1) stymulowanie i kształtowanie nawyku podejmowania aktywności fizycznej przez dzieci i młodzież;
2) poprawa sprawności fizycznej, stanu zdrowia oraz jakości życia dzieci i młodzieży, w tym profilaktyka nadwagi i otyłości;
3) promocja zdrowego i aktywnego stylu życia wśród dzieci i młodzieży;
4) zwiększenie oferty ogólnodostępnych, bezpłatnych zajęć sportowo-rekreacyjnych dla dzieci i młodzieży;
5) stymulowanie podejmowania aktywności fizycznej wśród dzieci i młodzieży mniej aktywnych i mniej sprawnych fizycznie, ze szczególnym uwzględnieniem dziewcząt;