Zajęcia rewalidacyjne wzbogacane są poprzez wykorzystanie tablicy interaktywnej, gdyż przez swoją atrakcyjność techniczną, a nawet pewną tajemniczość sama sobą wywołuje zainteresowanie. Jest pomocą aktywizującą, stanowi szczególne narzędzie wspierające proces edukacyjny. Stanowi ogromną atrakcją dla ucznia, która wywołuje pozytywną motywację do uczenia się, pobudza jego aktywność. Jej multimedialny charakter daje możliwość oddziaływania wielozmysłowego, pozwala usprawniać koordynację wzrokowo – ruchową, usprawnia manualnie, uruchamia emocje, które prawidłowo wykorzystywane stają się sprzymierzeńcem nauczyciela w osiąganiu pozytywnych efektów kształcenia. Uczniowie o obniżonej sprawności poznawczej cechują się niechęcią do nauki. Tablica interaktywna wywołuje atrakcyjność techniczną, wywołuje zainteresowanie, pozytywną motywację do pracy i do nauki.
K. Leksińska
W ubiegłym tygodniu na lekcji języka angielskiego klasa II obchodziła Dzień Naleśnika, który jest polskim odpowiednikiem Tłustego Czwartku. Uczniowie dowiedzieli się o pochodzeniu tego święta, poznali przepis na ciasto naleśnikowe w języku angielskim, by nastepnie zabrać sie za komponowanie przygotowanych wcześniej przez nauczyciela naleśnikow.
Szkolne Koło P.C.K.
zaprasza uczniów i uczennice
z klas I-VIII do udziału w akcji
"PORZĄDKI NA CAŁEGO".
Wszyscy chętni niech podejmą się zadania, które polega na sprzątnięciu własnej szafki w szatni.
Każdy z Was może sprzątnąć swoją szafkę i odświeżyć jej wnętrze.
W ramach współpracy z Poradnią Psychologiczno-Pedagigiczną w Białobrzegach w lutym 2018 r. psycholożki przeprowadziły zajęcia z uczniami. Podczas warsztatów, oddzielnie w gronie dziewcząt i chłopców rozmawiano na temat trudności wieku dorastania, zmian w wyglądzie, zachowaniu i odczuwanych emocjach.