kigW dniach 23 - 25 kwietnia 2015r. uczniowie klasy trzeciej, czwartej i piątej uczestniczyli w wycieczce krajoznawczej do Zakopanego i Krakowa.
W czwartek o godzinie 6.00 zebraliśmy się przed szkołą, by po przypomnieniu regulaminu wycieczki wyruszyć do Zakopanego. Po dotarciu na miejsce udaliśmy się na Gubałówkę, a raczej wjechaliśmy tam kolejką linowo – terenową. Na szczycie mogliśmy podziwiać przepiękną panoramę Tatr, które dzięki pięknej, słonecznej pogodzie były doskonale widoczne.

Kolejnego dnia czekało nas mnóstwo atrakcji. Na początek udaliśmy się na pieszą wycieczkę do Doliny Strążyskiej, gdzie dotarliśmy do stóp Giewontu – do wodospadu Siklawica. Dodatkową atrakcją wędrówki był leżący jeszcze o tej porze w górach śnieg. Następnym punktem planu wycieczki było zwiedzenie Sanktuarium Matki Bożej Fatimskiej na Krzeptówkach. Następnie odwiedziliśmy Cmentarz Zasłużonych na Pęksowym Brzysku,  na którym spoczywają ludzie tworzący niegdyś rzeczywistość miasta i jego legendę, m.in. Stanisław Witkiewicz, Kazimierz Przerwa- Tetmajer, Kornel Makuszyński. Wreszcie przyszedł czas na zakup pamiątek i oscypków oraz kolejną atrakcję – dwugodzinny pobyt w Aqua Parku.
Trzeciego dnia wycieczki udaliśmy się do Krakowa, gdzie zwiedziliśmy wraz z przewodnikiem Wzgórze Wawelskie i Katedrę z grobami Józefa Piłsudskiego i pary prezydenckiej – Lecha i Marii Kaczyńskich.  Następnie przeszliśmy do Kościoła Mariackiego i na Rynek, gdzie z niecierpliwością czekaliśmy na hejnał. Po zakupie pamiątek i zjedzeniu obiadu wyruszyliśmy w drogę powrotną do Suchej, gdzie dotarliśmy ok. godziny 20.00.
Wycieczkę, która  dostarczyła wszystkim wiele radości i niezapomnianych wrażeń zorganizowali rodzice uczniów klasy trzeciej wraz z wychowawcą p. Anną Wiktorską.